Scaune Auto Copii

Scaune Auto pentru Copii

Scaune Auto Copii
Coşul meu
 
 
Service

Procedura pentru Service si Garantii

 

Siguranta copilului dumneavoastra este primordiala. Certitudinea unor calatorii confortabile şi fara pericole este primul scop pe care dorim sa il indeplinim, impreuna cu dumneavoastra. De aceea, va rugam sa cititi cu atentie instructiunile inaintea folosirii scaunului – nerespectarea acestor instructiuni poate compromite siguranta micului pasager.

Perioada de garantie este mentionata la fiecare produs in parte pe site.

Ce acopera garantia:

- orice defect de productie.

Ce nu acopera garantia:

- uzura normala a produsului;

- utilizarea defectuoasa a produsului si nerespectarea instructiunilor de utilizare ale acestuia;

- deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului;

- reparatiile sau modificarile executate de catre o persoana neautorizata

1. Procedura pentru reparatia produselor aflate in garantie:

Pentru a repara un produs aflat in garantie, trebuie sa tineti cont de urmatoarele lucruri:

  • Sa ne informati telefonic (0748.217.210 / 0752.194.379) sau in scris pe adresa de e-mail info@besafe.ro despre problema aparuta
  • Sa ne trimiteti o copie doveditoare de achizitie a produsului (factura)
  • Sa ne trimiteti, dupa caz o fotografie detaliata cu defectiunea produsului insotita de seria produsului
  • In cazul in care nu se poate remedia defectiunea la distanta, sa ne trimiteti produsul la adresa: str. Harghita nr 60 bis, Miercurea Ciuc, jud. Harghita
  • Produsul trebuie trimis intr-un ambalaj corespunzator, cel mai bine ar fi sa se trimita in cutia originala

2. Procedura pentru reparatia produselor iesite din garantie:

Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie, trebuie sa tineti cont de urmatoarele lucruri:

  • Sa ne informati telefonic (0748.217.210 / 0752.194.379) sau in scris pe adresa de e-mail info@besafe.ro despre problema aparuta
  • Sa ne trimiteti produsul la adresa: str. Harghita nr 60 bis, Miercurea Ciuc, jud. Harghita
  • Dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezinta piesele de schimb
  • Produsul trebuie trimis intr-un ambalaj corespunzator, cel mai bine ar fi sa se trimita in cutia originala
 
Produse promotionale
 
 
 
Newsletter
Ma inscriu
Vizitatori: 276582 Azi: 136